MØBLER TIL OPBEVARING CARE SERVICE TROLLEY
Møbler til opbevaring på plejehjem - Driftsoptimeret rullende depot til plejeartikler og udstyr med effektive skræddersyet arbejdsbord til borgerplejen.
Skab en lettere arbejdsdag uden afbrydelser for medarbejdere i ældreplejen med en Care Service Trolley løsning
Få mere tid til nærvær og faglighed med Lean Care Service Trolley – rullende møbel til opbevaring af plejeartikler og udstyr på plejehjemmet. Oplev, at du aldrig løber tør for – tandpasta, cremer, bleer, kateterposer, håndklæder, halestykker, vaskeklude, dynebetræk, hovedpudebetræk, stiklagen, lagen, mm. Alt hvad du skal bruge – kun i arms længde fra dig – i dit arbejde med pleje og omsorg af borgeren på plejehjemmet.
"Jeg skiftede arbejde til et andet plejecenter, men ombestemte mig og kom tilbage til det plejecenter jeg forlod, kort tid efter. Hvorfor? Det andet plejecenter havde ikke en Care Service Trolley løsning. Derfor!"
UDTALER SOSU-ASSIST I ÆLDREPLEJEN
Lettere arbejdsdag uden afbrydelser for medarbejdere i ældreplejen! | Hvorfor er problemet så stort? Fordi det skaber flere af slagsen….
😒 SPILDTID væk fra borgeren.
😒 Spirende (og smitsom) frustration hos personalet.
😒 Hamstringsadfærd.
😒 Ophobninger af forbrugsartikler alle steder - og det koster dyrt! Sådan hér har flere af dine kolleger i ældreplejen løst problemet: 🙂 Personalet har fået et rullende depot-møbel, som har ALLE pleje- og forbrugsartikler i armslængde.
🙂 Ingen unødige forbrugsartikler fylder på boligerne betyder mere hjemligt.
🙂 Det sparer personaletimer, økonomi og giver typisk en lager- og pladsreduktion på omkring 66% eller mere (bare rolig, det kan vi dokumentere).
🙂 Efter endt vagt fylder personalet det rullende depot op og sætter det på plads. Så er det klar til næste kollega - som kan møde op til endnu en vagt uden afbrydelser. |
NYSGERRIG? Gå fra tanker til adfærd. Vi deler viden og erfaring med alle. Kontakt.