CARE SERVICE TROLLEY
Jeg skiftede arbejde til et andet plejecenter, men ombestemte mig og kom tilbage til det plejecenter jeg forlod - kort tid efter. Hvorfor?
Det andet plejecenter havde ikke #Care Service Trolley løsningen. Derfor!
Udtaler SOSU-Assistent i ældreplejen
Care Service Trolley-løsningen styrker jeres ressourcerammer for BEMANDING og optimerer arbejds-FLOWET. En professionel og kreativ løsning, som bidrager til at frigøre mere tid og flere ressourcer i sundheds-, pleje-, og omsorgssektoren.
Når en borgers situation ændrer sig, behøver borgerens hjem ikke nødvendigvis at ændre sig. Løsningen understøtter diskret pleje- og omsorgspersonalernes praktiske behov i det faglige arbejde ift. opfyldelse af værdighedspolitikken og værdighedsplejen.
Hvad har du gjort for at holde på dine fagpersonaler?
Skab en lettere arbejdsdag uden afbrydelser for personalerne i ældreplejen! | Hvorfor er problemet så stort? Fordi det skaber flere af slagsen….
😒 SPILDTID væk fra borgeren.
😒 Spirende (og smitsom) frustration hos personalet.
😒 Hamstringsadfærd.
😒 Ophobninger af forbrugsartikler alle steder - og det koster dyrt! Sådan hér har flere af dine kolleger i ældreplejen løst problemet: 🙂 Personalet har fået et rullende depot-møbel, som har ALLE pleje- og forbrugsartikler i armslængde.
🙂 Ingen unødige forbrugsartikler fylder på boligerne betyder mere hjemligt.
🙂 Det sparer personaletimer, økonomi og giver typisk en lager- og pladsreduktion på omkring 66% eller mere (bare rolig, det kan vi dokumentere).
🙂 Efter endt vagt fylder personalet det rullende depot op og sætter det på plads. Så er det klar til næste kollega - som kan møde op til endnu en vagt uden afbrydelser. |