PRESSE OG MEDIER - Det er fascinerende, hvordan innovative, kreative løsninger kan lette tidspresset for personaler i ældreplejen
Onsdag d. 18. maj 2022
Når vi spørger personalet på plejecentre, hvornår de selv synes, de spilder deres tid, så svarer de ofte: ”Når der ikke er fyldt op på boligen!”
Hvorfor er problemet så stort? Fordi det skaber flere af slagsen….
😒 SPILDTID væk fra borgeren.
😒 Spirende (og smitsom) frustration hos personalet.
😒 Hamstringsadfærd.
😒 Ophobninger af forbrugsartikler alle steder - og det koster dyrt!
Sådan hér har flere af dine kolleger i ældreplejen løst problemet:
🙂 Personalet har fået et rullende depot-møbel, som har ALLE pleje- og forbrugsartikler i armslængde.
🙂 Ingen unødige forbrugsartikler fylder på boligerne betyder mere hjemligt.
🙂 Det sparer personaletimer, økonomi og giver typisk en lager- og pladsreduktion på omkring 66% eller mere (bare rolig, det kan vi dokumentere).
🙂 Efter endt vagt fylder personalet det rullende depot op og sætter det på plads. Så er det klar til næste kollega - som kan møde op til endnu en vagt uden afbrydelser.
Vi deler viden og erfaring med alle og bistår med implementering og effekten. Kontakt os.